miércoles, 31 de marzo de 2010

Alicia en el País de las Maravillas and Stuff.

Ñe. no es que esté del mejor humor.

me encantó enserio la peli buenisima onda, con el tema de 3-D Y su ilusión de profundidad en el espacio.

meh.

There's a guy, his name is Edu, well, he is a dude wich I liked a lot and he told me he liked me a lot.

He made me a have ilusions about lovelife, you know, that kind of people that make you fall in love with them, then they dump you for another one.

And know I'm a little down because he wrote on his msn's quick message "Maybe it wasn't a coincidense to meet you... Maybe it was the destiny.. (L)"


and it's just... hurtful.



1 comentario:

  1. Aún no la he ido a ver... pero muchos coinciden en que la peli esta buena...
    Gracias por tu comentario en mi blog...
    Un fuerte y cálido abrazo!
    Seguimos en contacto!!

    ResponderEliminar